Monday, June 21, 2010

mish my blog!!! agagaga

sudah 3 hari tidak menulis blog ni...rase rindu pulak(ceh macam seminggu plak kn!!weee) almaklumlah.. blog ni da macam my diary...rase nk luah sumenye...yelah..sume orang tawu saya seorang pemalas...agagaga!!! so tak mao tulis dalam buku..better menaip..kan lagi senang tuh..betol tak.....????

kisah sepanjang 3hari ketiadaanku untuk menulis blog???


19 JUN 2010


Pepagi bangun solat suboh(tnjuk rajin)..pastu sambung tido semula(pemalas ek!!) bangun semula pastu on9 jap...pastu.....asek-asek pastu jur....bosan kn...pastree plak laa n then pasfor siap2 nak keluar jenjalan dengan 'my sayang' laa(dating beb!!) muahahaha (naik moto.....moto...motobus)kuang3..kasian deh!!!

ni yang semakin best nak citer...da puas jenjalan(dating wif "my sayang")(xreti penat) keluar lagi...diz tyme keluar naik motorcycle plak(ish3 dak degil kan) wif cik ddyz.. tujuan kami :-

  1. pergi ke Muar untuk membeli tiket bas ddyz (balik kedah wif someone)muahahaha
  2. gerak ke rumah akma (merlimau) untuk menghantar barang dan bersalin kulit(tukar baju)
  3. pergi MP (mahkota parade) untuk jumpaq dak2 ni (sam, pia, k.fida, akma n capik(gurl gak taw!!weeee~~)
  4. jejalan tengok gelagat orang ramai sambil mata melirik2 pada butik2 yang buat sale..(tengok je xbeli pape pon)hek3..
  5. tyme ni best sangat pergi menyumbangkan suara yang da sememangnyer sumbang di bilik karoke selama 1 jam..wahahaha..lepas geram dengan menjerit sekuat2 ati dalam bilik tuh..giler ark..???

(prom left : pia, sam, ma, k.fida, ddy n last 1 its me)
da abiz sora menjerit..keluo dari bilik sempat lagi snap pic..kenangan ni geng..tanks 2 shafik coz tolong snapkn pic nie..
sory der pic kamoo xdew

20 jun 2010

bangun pagi gak rini..berciap nk gerak ke melaka...kol 9.00 am kami bertolak..weeee~~seronok jadi rempit...muahahaaa sebelum tu kami sempat berposing untuk mengabdikan kenangan semasa menjadi
"rempit sejati"...kuang3

bersedia untuk memulakan perjalanan..(weeee~~)(seronok sgt taw :-p )

sampai kt bandaraya melaka kami sesat... dan berpecah...1 motorcycle(sam n pia) ikot jalan lain..motorcycle (aku n ddy) pulak ikot jalan lain..ish3... jalan yang aku n ddy ikot adalah jalan yang betol...kitowang tunggu laa sam n pia kat depan NAZA HOTEL (kusus BI dulu) tapi xsampai2..pelek gak.. lau dowang patah balik xde laa sampai lame camni...

aku call sam...tapi xberjawab(da mula risow) call pia plak (banyak kali) baru berjawab...

aku : hello...kowang ktne ni...??
pia :
ien......ktowang eksiden.......(nada sengih!!)
aku : ko ni bio betol..???(sambil gelak2)aku xcaye laa...ko kan suka main2..
pia :
betol laa ien...ktowang eksiden........sumpah!!!! ktowang eksiden...(separuh menjerit)
aku :
hahhh!!!(terkejut) okeyh2 kitorang patah balik pergi kat ko...(risow gila)macam2 bende da bermain dalam pikiran aku ni...ish3...

aku pon ajak laa ddy patah balik..

aku : ddy....dowang eksiden......
ddy : ye2 je ko..???
aku :
iye laa..mula aku ingat main2 gak..tapi xkan laa bende camni dowang nak memain plak...

ddy :
tah2 dowang da sampai MP...da shoping2 tinggal kite(melawak)(sambil gelak)hahahah

aku :
hahaha(gelak jahat) ehh ko ni...ade plak...bodo2 jew...dah2 cepat...risow plak aku kat dowang ni(meneruskan perjalanan)....



aku n ddy pon mencari tempat pia n sam eksiden....malangnya xjumpaq2 pon...try laa call pia lagi...(pia pon jawab)

aku : kat mane..??
pia : ko masuk jalan tadi yang kita lalu pastu belok kiri...dekat hong leong bank..
aku : okey2..


aku dan ddy teros mencari...membebel (ddy) of coz laa cari jalan xjumpaq2 pon..

kitowg tetap xgive up nak cari dowang..laupon asek pusing kat jalan yang same jur...peh aku ngan ddy da bleyh hafal jalan kat bando tuh...hahaha..

tanya owang coz xtaw jalan...sume owang yang ditanya bagi 'hint' mesty bekenaan ngan bank...adoi aiii...lotih daa... aku ngn ddy da macam owang ape..kalau laa owang yang kat tepi jalan tuh kenal ktowang mesti dia da cakap menyampah tengok muka ktowang jur yang lalu kat kawasan tuh..bayangkan lah bape banyak kali kitowang lalu kat tempat yang same..

::jonker walk::

da nek hafal jalan...huahuahuahua
ddy pon bawak moto cam owang gila gak..kalau ade polis trafic kompom da kene saman..mane taknyer sume 1way.. macam-macam aksi berani mati jerk redah...hahhaaa..keje gila laa...

(wa caya sama lu laa ddy!!!!
)

last2 kitowang mang xjumpaq pon depa ber2...hahaha...
bengong2 jew kan..punyer laa pusing 1 bando...last2 mang xjmpaq pon..
klako laa...
nak tengok keadaan kaki sam n tangan pia..???


(kaki sam)rockers ar sam..hehehe

(tangan pia)rempit jatuh moto...huahuahua

huru hara + gumbira + sad + penat = bercampur baur
wahahaha..


dah lepas eksiden tuh bukan kitowang teros balik..tapi pergi shoping dulu dekat
MP & DATARAN PAHLAWAN...
shengal jugak kan!!!!
sambil2 snap pic laa....


(budak sakit)weee~~~

(kami ceria)hahaha...

(selalu senyum!!!supaya kami nampak selalu syumel....)

lau ape pon berlaku persahabatan antara kami tidak akan terputus sampai bila2..


luv u olls my fren.. i'll mish u olls when we away...
i hope our frenship 4 eva n eva..
never forget at diz tyme!!!!





semua syuker..??alwiz keep smiling!!!



0 cinta untuk kamoo.... :):