Tuesday, August 3, 2010

nothing else!!!! lets story mory....




today i'm so borink....2 noe why..???entah laa...i don't noe why...hehehe..agak kebiolan...
arini posa so takdek pe laa citer menarik nak dikongsi...
cume tadi siang tolong group babeng(fezal) menjahanamkan projek diorang...wahaha...padan muke korang...!!!!aku lau takder keje macam tuh laa...abiz sume orang aku kacau...

aku rindu nak balik rumah..rase lame jek nak tunggu next week...aaarrrggghhh!!!! tibe2 rasenak menjerit...

nak say>>>>>>>>tak sabo nak posa n kumpul pahala wat amal ibadah di bulan yang penuh keberkatan...almaklumlah da bertimbun2 dosa yang dibuat sama ade nampak or tak or sedar or tak...padan gitulahhh....

hari ni rase lain laa pulak dengan layanan b....huhuuu...saje nak menggewdix citer pasal b...
entah laa mang rase lain....nape erk..???dia da berubah hati kew...???aku pown tak tawu lahh...tak pe laa macam tuh...biorlah dia dengan hal dia.. aku da serik sayang orang yang tak sayang pada aku...terpulang laa b...kalau ade jodoh antara kita takkan kemana...Allah da tetapkan tu sume....malas pikir coz belom sampai mase untuk itu semua...maaf sayangku... saya tetap akan menyayangi awak lau pon nanti mungkin awak tidak menyayangi saya lagi....

huhuuu...citer pasal final pojek lak laa... (semi auto pump)
projek berjalan dengan lancar setakat ni...tanks kucai coz kamoo da beri sepenuh komitmen pada projek ni...lau pon aku tawu yang kamoo tidak ade semangat untuk buat projek ni kerana bagi kamoo projek yang kiter buat nih macam bodo2...tapi tuh sume aku tak nak pikir...coz ape pon perancangan da dibuat dan projek da dipilih..sikit jur lagi da nak siap..tinggal nak wat penyambungan dari motor power window pada pam n wiring sistem auto...ooouuuhhh lpe...1 lagi prob........troly..????tak tawu cane nak design baru...tak pe laa esok lusa dapat laa idea nak modified troly tuh...huhuuuu

masa untuk tido sekarang ni..tak nak tido lambat lagi...huhuuu..konon azam baru laa tuh...hahaha...azam baru sebelum ramadhan tiba...alhamdulillah....

aku mengharap ramadhan kali ni lebih bermakne dari sebelum2 ni...semoga ALLAH memberkati semua yang aku kerjakan....amin....

okeyh laa gud nite...tata..




0 cinta untuk kamoo.... :):