Friday, August 6, 2010

rindu nak berbelog-belog...




hari jumaat yang ditunggu2....tapi jumaat kali ni xse best jumaat yang sebelum2 ni...sebab ape..???esok tak cuti....aaarrggghhh sungguh malas untuk pergi ke bengkel...semua orang tahu,,,hari sabtu dan ahad adalah hari berehat...mane boleyh ade klas ker...keje ker....huhuuu..(untuk orang malas cam aku jurk)wahahaha


haiisssshhh....aku cukup bengang bile dengar cerita tentang kecurangan......aku rase manusia2 yang berlaku curang tuh sume patot dihapuskan dari dunia ni...naseb laa aku tak mempunyai kuasa untuk berbuat begitu....kenapa aku harus berkata sebegitu...????terlalu banyak jawapan untuk aku beritahu....1st - semua itu telah terjadi pada diriku... 2nd - kawan2 aku juga kena perkara yang sama 3rd - biarlah rahsia!!!


pelek laa lelaki ni...ape yang dorang nak pada gurl ek..???lau pikir yang bukan2 mesti laa nak tutttt...lau pikir positif lak nak yang baik n bleyh jage dorang...n banyak lagi jawapan ler..(xkan nak senarai kot)...tapi tuh laa...bila da dapat yang baik...yang okeyh....still nak pasang reramai...ingat da bagus laa tuh...pikir laa...cam mane nanti perkara yang sama kena pada family korang(boy)...waduhhh2 serabut pala otak betol larh...lantak korang laa erk..


P/S : don't be a stupid person in your life...huhhh!!!


dah habis story pasal kebencianku terhadap perangai lelaki durjana seperti itu....huhuuu
sekarang ni tyme kaum adam menunaikan solat jumaat di masjid dan kaum hawa membuta....hahaha...iye laa abiz tak tawu nak buat ape kan...cume aku jur xmembuta...bizi menaip belog...huk3...


bosan laa...kat cini ade karnival ape ntah...nak pergi..???huhhh aku langsung tak berminat....banyak lagi keje yang patot dibuat...xde masa laa nak dibuang ngan perkara2 camtuh..final projek lagi..report lagi...adoiii aii macam2 hal larh...kawan2 bleyh tak kite spent tyme mase and p dating(gurl only) rindu siot nak buat harok ngan korang cam mase sem 1...dapat release tension bile ngan korang....lagipon dok dalam ni membusankan..macam2 bende kene pikir...huuhuu...


da kene siap laa pulak...nak masuk bengkel dah...2.30pm...sharp da kne ade kat bengkel...aduhhh...lemah lutut ni...k larh...malam nanti baru sambung berbelog...weeee~~~tata



always keep smiling!!!!

0 cinta untuk kamoo.... :):