Monday, August 2, 2010

nothing important!!!

terasa nak meluahkan sesuatu dalam diary ni...kenapa ek..???
mungkin aku terasa sedih kot...huhuuu...tak jugak...rase kecewa sket pon mungkin...
aaarrrrgggghhhh!!!!!!!!!!!


aku benci laa orang yang suka tipu aku...sebab aku rasa tak adil........
aku tak penah rase nak menipu or menyorokkan sesuatu perkara yang aku rasa aku patot bagi tawu....entah laa.....


kenapa ek manusia ni ade macam2 perasaan...???
adoiii nape laa aku biol sangat tanyer solan bengong camtuh.....
ALLAH da jadikan hambanyer adalah sebaik-baik makhluk ciptaan...
baru semalam aku rasa sangat2 bahagia dan gembira atas semua luahan si dia....
tapi nape hari ini aku perlu tahu satu lagi pembohongan dia pada aku...??????
ape salah aku...???
kenapa semua ni jadik pada aku..???
kenapa aku yang dipilih...???


YA ALLAH......


kuatkan dan tabahkanlah hati hambamu ini......untuk menghadapi segala dugaan yang Kau beri....tunjukkanlah aku jalan yang lurus.....jauhkan aku dari segala perkara yang tidak baik berlaku.....ya ALLAH......aku tak mampu menghadapinya tanpa bantuan darimu....lindungilah aku ya ALLAH.....

hurm ni mungkin dugaan yang harus kau hadapi wahai ADRINA....tabahkan hatimu....!!!!

aku akan cuba...aku pasti boleh...sebab aku ade mak ngan abah yang terlalu memahami anaknye... aku jugak ade kawan2 yang selalu bagi nasihat yang berguna(kadang2)...
mak abah(family) n kawan2 yang paling aku perlukan dalam hidup aku....tanpa kalian semua aku takkan rase gembira....hidup di dunia ni...

indahnya dunia ciptaan ALLAH S.W.T....


"si dia"


saya cuma mahukan kasih sayang, kesetiaan dan kejujuran daripada awak...tolonglah jangan tipu saya dan mempermainkan perasaan saya...da serik atas peristiwa dulu...saya harap setiap ape yang awak luahkan pada saya adalah dari hati dan bukan hanya dari mulut yang manis berbicara.... :'(


hurmmm...malam yang dingin membuatkan aku mengantuk...+_+ tapi tangan semakin ligat untuk menaip....banyak benda nak diluahkan...tapi masa mencemburui kita...tak kesah laa..dengan masa yang nak cemburu2 tuh...aku tetap nak taip lagi...


tah larh...kenapa dengan aku sekarang ni pon aku tak tawu...aku nak cuba berubah....tapi nape setiap perubahan yang aku cuba hanya sementara dan tidak kekal lama....ya ALLAH teguhkanlah iman ku...


setiap yang berlaku ada hikmahnyer...aku harap sumenye berjalan dengan lancar...dan diredhai oleyh ALLAH S.W.T....


okeyh laa tangan pon da naik kematu nak menaip bende yang panjang sangat bak karangan SPM...dan merehatkan otak yang semakin bengong pikir nak taip ape lag...
penat sangat2...so da bleyh tido...


gud nyte semua....

0 cinta untuk kamoo.... :):