Saturday, July 3, 2010

aduh penat +_+ :p




letih tunggu perlawanan GHANA vs URUGUAY
dari awal tengok semangat abiz ar..
semangatnyer sampai terlelap2..hahaha
tapi mang sengit laa
2 2 pasukan mang leyh dikatekan hebat
1st GHANA dapat gol...pastuh minit kebape tah aku pon lupe
URUGUAY pulak memecahkan telor ayam bagi pasukannyer...hek3..
bagos2...(usaha yang membanggakan) weee~~
tunggu punyer tunggu punyer tunggu...tah bape lame lagi nak kene tunggu...
pening!!!aku yang menonton pon rase macam aku yang main...


pehh nervous giler!!!
cehhh cam aku pulak yang ade kat padang tuh...(semak je ko!!)

huahuahua...


tah kenapa aku bersemangat tengok bola nih....
sampaikan xtenang duduk selagi xabiz game..huhhh
macam2 gaye dah..kejap baring, kejap duduk, kejap berdiri...huish
tapi siyes ar kali ni punye match mang terlalu sengit...
aku nak GHANA menang sebenarnyer..
ish3..xde rezki laa kot untuk team GHANA...
lagipon URUGUAY menang penalties jur kan..
patot GHANA da menang taw tadi...
tapi disebabkan SUAREZ berjaya menepis bola menggunakan
tangan daripada masuk ke dalam gol......
maka....beliau diberi hadiah penghargaan 'KAD MERAH' oleh pengadil
(tuh tandenyer kene buang padang)ouhh...sungguh kasihan..
dan beliau xboley main lagi untuk team beliau laa...



wahahaha~~wink~~


xpe laa.. aku da xkesah pon..

aku menanti dengan penuh kesabaran


GERMANY vs ARGRNTINA!!!!!!!!!!!!!





always keep smilling!!!!

0 cinta untuk kamoo.... :):