Friday, July 2, 2010

pape jur laa



tiba-tiba terpikir kemana hala tuju aku pasni....
hurmm
sambung study..??(ase cam da malas)
kerja..??(tah ade kew xorang nak terima aku keja)
adoiiii
macam2 benda nak kene kejar and dapatkan..


tuh laa dulu mak anto p skola xnak belajar betol2
main2 jew
sekarang baru tawu susah...
mungkin mak abah terlalu manjekan aku kot~~
ye laa nak ape suma dapat cuma cepat or lambat jew..


tengok anak paklong tuh
kene dapat straight A baru ley dapat ape yang dowang nak...
kalau aku..???xdapat straight A pon mak abah bagi ape yang aku nak...
sebab itu laa aku tidak berusaha bersungguh-sungguh untuk dapatkan A 4 all subject
kesenangan di depan mata..
terok laa kan


rugi kan jadi orang yang kurang pandai cam aku ni
(mak suke beza-bezakan aku dengan anak orang lain..::kawan aku lak tuh::..)
untunglaa jadi orang pandai
sume orang sanjung, puji...


tapi kenapa aku xbley berada dikalangan orang-orang itu..???
aku mesti boley cuma bergantung pada usaha kan..????
aku always lazy...selalu kene bebel ngan mak disebabkan kemalasan aku ni


Adrina when u will change..??


kamoo kene sedar!!!!
u must change!!!!!!

kamoo bukan budak kecik (baby)
yang perlu disuap bila nak makan,
nak dimandikan atau ape2 aje yang mak buat tok kamoo...
kamoo da besar,
da boley pikir, da boley buat sume perkara sendiri
jangan asek mengharapkan mak dan abah!!!
kamoo ade tanggungjawab yang perlu dipikul sebagai anak sulung dalam keluarga!!!
kamoo adalah contoh pada adik2!!!
jika kamoo berjaya...adik2 juga akan ikut seperti kamoo..


"juz a few minutes...think bout it"

"menjadi seorang yang berjaya dalam hidup adalah tidak mustahil untuk mengecapinya"


heyh gurl!!!
wake up from ur dream!!!!






"kesal dengan diri sendiri"




always keep smilling!!!!

0 cinta untuk kamoo.... :):