Thursday, July 1, 2010

hari ini



:: hepy ::

p bejalan sambil makan2 di 'Pumpkin House'.. huhuuu (frend 'my mum' blanjer)

:: penat ::

coz saya yang jadi driver..wee~~~
ikot laa kemana saje mak n kawan dia nak pegi...

(mulut mak xreti diam mase aku bawak keta...ish3...dia risow sangat ngan keta yang ada kat depan..padahal jauh lagi...ish3 sabo jur laa aku ngan kerenah mak ni)

naseb baek mak dok sit belakang..
lau dok sit depan mang xbleyh nak bawak dah keta tuh...huhuu



:: sedeyh ::

menunggu panggilan dan mesej dari seseorang
(xde)
aku cuba berpikiran positif
tapi...........entahlar

aku cuba menelefon.....orang lain yang jawab

said : dia takder...keluar....tak bawak henset...
macam2 benda aku pikir...

tak baik kan buruk sangka pada orang

doakan laa yang terbaik buat dirimu adrina..

amin...



:: adrina sayang ::

ko kan kuat!! ane bley nak sedeh2..
caiyokk2..ajha2 figting...

ko kene pikir setiap yang berlaku kan ade hikmahnyer..

ko sendiri tawu kan..huuu

hahhh... ko suke nasihat kat orang
tapi nape bile kene pada diri ko sendiri
ko xleyh nak hadapinyer....


hahaha
kecian ko
xpe2...
ko kan sowang yang suke senyum..

so lau ko lagi ade masalah ko kene senyum taw

nanti sume masalah tu
xjadi masalah lagi pada ko..
weee~~~

haaa...kan da senyum tuh!!!!

yeahhh2 berjaya kan..???

namo sedey2 lagi taw..



weeee~~~
xsedey tapi kuciwa...


::sayang akan diriku::





always keep smiling!!!!

0 cinta untuk kamoo.... :):