Saturday, July 24, 2010

hari ini!!!!



arrrgghhhh...liat betol nak bangun pagi2...maklumlah pagi tadi hujan lebat...sejuk plak tuh...huhhhhh...ape lagi tarik selimut n selubung laa...(tidak bermaya) gewdix jur tuh...huahua...
tapi aku yang sengaja serabutkan pala otak aku nih dengan memikirkan assignment yang Pn.Asikin bagi "Machine Commissioning"..(ceh tunjuk rajin) padahal mang malas pon... yelah, lau aku xbuat nak suruh sape lagi buatkan..??budak2 lain..??hurmmm mang hampeh laa...yang dorang tawu copy n paste jur(kadang2 aku pon wat bende same gak) so....jgn nak merungut.!!!tah pape ko ni+*&^%$#@...biol sebentar.......hahaha

bagos laa..hari ini hari sabtu...sepatotnyer aku keluar outing or balik rumah...tapi kali ni aku dok bilik...why...????sebab duit dalam dompet da tak der..ouhhh my mum....kakak takder duit lah...huhuuu..padahal minggu lepas mak baru bagi kan...(saya mang seorang yang sangat2 boros taw) cam mane laa nanti bila kawin....???bankrupt laa laki aku....huhuuu.. untuk "my sayang" awak kene cari duit yang banyak taw...saya sangat2 la tidak boleh kalau takder duit...duit itu adalah segalanyer...coz saya suka membeli barang...tak kira laa ape pon.....kesian awak kan...

to be continued what happen today....sepanjang berada di dalam bilik (alone)

lapor yang teramat sangat...(of coz laa) kuat makan mang camtu..hahaha...ingatkan kene turun sorang2..naseb baek K.As(suke makan) wee~~ jangan mara ye K.As....so ade laa kawan.. makan lauk ikan keli masak lemak cili api...ouhhh sungguh pedas...tapi licin jugak pinggan tuh ko bedal...wahaha

perot da kenyang dan sudah terniat dihati hendak tido...tetapi otak ni asek terpikir assignment...nak tak nak aku merajinkan diri untuk membuatnyer laupon sikit...pastuh da malas buat...dengan tak pasal2 pegi amek fail folio n ciapkan tampal duty task...ish3 xsenonoh betol tangguh2 kerja...anak dara sape laa ni...

malam pulak...broadband da ade pada aku mang sume keja tak jadi..asek2 on9...on9....on9... satu keje pon tak siap...ni laa keja aku..bila da bukak internet asek nak ngadap jur 25 jam... FB....BLOG....FB....BLOG......lame2 otak ko pon block jugak...haahaha..

dah2 laa tuu...aku kene sambung wat assignment...hari rabu da kene anto...mak aaiiihhh lau tak siap mati laa aku...ehheee :P

ok laa my puclic diary...i must log out n finished my assignment....hahhh 4 "my sayang" sorry k selalu menyusahkan awak n saya tawu awak tak kesah****menyebabkan saya lagi suka nak menyusahkan awak......hehehe..jangan mara ye dear...sayang awak selalu....huhuuuu

tah pape....hopeless ALLAH selalu bersama saya dan memberkati kehidupan saya, keluarga dan kawan2... Amin....



always keep smilling!!!!


0 cinta untuk kamoo.... :):