Sunday, July 25, 2010

luahan hati!!!


sangat2 tersentuh tadi mendengar cerita tentang kecurangan seorang pasangan kekasih....perkara yang pernah dialami olehku juga takkan dilupakan sampai bila2...betapa kejamnyer diperlakukan sebegitu oleyh makhluk ciptaan ALLAH yang bernama lelaki....sanggup memainkan perasaan orang lain untuk kepentingan diri....tapi tak mengapa...mungkin orang itu akan mendapat balasan juga satu hari nanti....(bukan mendoakan) perhaps...perhaps....perhaps...weee~~~


ape2 pon hidup perlu diteruskan seperti biasa...huhuu...wallaweyh...asek tacing2 jurk..xbest laa der...(tiba2 dtg kebiolan di kepala)wahahaha...aku rasa sungguh tertekan...kadang2 rase nak larikan diri dan bersembunyi tak nak tunjukkan muka pada orang yang aku ni masih wujud..hahaahaa...why..????hurmmm...nothing....juz want 2 do a crazy thing...tah laa...rase semakin serabut dibuatnyer...aisehhhmen...


dengan assignment Pn. Asikin lagi, projek yang En.nasir bagi lagi, final projek lagi..bila laa sume tuu nak settle..aku pon xtawu nak cakap cane lagi..sekarang 1 geng for final project da xsebulu(xde chemistry lagi) hurmm..padahal group kiter yang pilih sendiri..nape leyh jadi camni ekk..??da nak abiz ni macam2 benda berlaku...kepala sangat2 lah serabut...kowrunk tolong laa paham...kite cume tinggal lg 2 bulan jur...bagi laa kerjasama...hurmmm andainya kowrunk tawu ape yang aku rasa saat ni... (T_T) tersangat laa sedeyh...


ajib - aku cuma nak ko tolong laa bagi tawu ape yang aku patot buat...???aku nak buat keje tapi aku takut ape yang aku buat tuh silap...sebab projek yang kiter buat ni sume idea ko...jadi tolong laa..jangan ko buat dan biokan aku ngan kucai cam orang bodoh tak tawu pape tentang projek ni... aku mintak,,, tolong laa respect aku sket even aku tak pandai cam ko tapi aku tak der laa bangang sangat sampai xmampu nak sumbangkan idea dan tolong terima jugak idea aku!!! hurm(geram+marah+kecewa+sedeyh)
kucai - aku taknak laa ko buat muka dan tak bagi komitmen...sebab sekarang ni kiter 1 group dan memerlukan antara 1 same laen...laupon ko tak suka tapi ko tetap kene suka jugak sebab kiter ade keje yang perlu diselesaikan bersama2...aku nak lulus dan dapat diploma...aku tak nak sebab ni, mase kiter 3 taun kat IKBN ni sia2... maafkan aku...aku tak mampu nak cakap sume benda ni depan kowrunk....aku hanya mampu meluahkan sumenyer dalam public diary(blog entry) aku nih jur..


da penat meluahkan isi hati...tiba masanya untuk merehatkan kepala otak yang dah sarat dengan macam2 benda...tido adalah salah satu cara menghilangkan stress dan kaedah menenangkan jiwa....so juz follow!!!



gud nyte everyone!!!bace doa sebelum tido!!! tata bebeyh...

(*_*)zzzzzz.....




0 cinta untuk kamoo.... :):